31 Μαρτίου, 2021 admin_flwd

Χτίζοντας την επωνυμία της επιχείρησης σας στο διαδίκτυο: Ποιοι είστε και γιατί οι άνθρωποι πρέπει να ενδιαφέρονται για εσάς;

Mε τη μαζική ψηφιοποίηση που αντιμετωπίζουν οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, πολλοί αντιμετωπίζουν μια νέα πραγματικότητα καθώς πρέπει να «ξαναχτίσουν» την επωνυμία τους για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Ας ακούσουμε τι έχει να πει ο Petter Hederstedt, ιδρυτής της Followed Digital Agency σχετικά με τη δημιουργία επωνυμίας και να δούμε τι μπορεί να προτείνει στους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων ώστε να μεταφέρουν την επιχείρηση τους ψηφιακά!

Αν και η πλειοψηφία των ιδιοκτητών επιχειρήσεων πιστεύει ότι η ύπαρξη επωνυμίας που να διαφοροποιείται από τον ανταγωνισμό είναι πολύ σημαντική, πολύ συχνά βλέπουμε επιχειρήσεις που δεν το κάνουν. Πολλές επιχειρήσεις ξοδεύουν πολλά χρήματα για να κατευθύνουν τις πωλήσεις απευθείας, αλλά χωρίς να κάνουν τις απαραίτητες κινήσεις για να εξασφαλίσουν μακροπρόθεσμη επιτυχία. Ως αποτέλεσμα, οι πωλήσεις είναι συνήθως απογοητευτικές. Όταν αρχίζουμε να συνεργαζόμαστε με έναν νέο πελάτη, υπάρχουν μερικές σημαντικές ερωτήσεις σχετικά με τον πυρήνα της επιχείρησης που χρειάζονται απαντήσεις για τη δημιουργία μιας επιτυχημένης ψηφιακής στρατηγικής.

Εντάξει λοιπόν, από πού ξεκινάμε;

Το πρώτο είναι: Ποιοι είστε και γιατί πρέπει να νοιάζονται οι άνθρωποι για εσάς; Αυτό μπορεί να ακούγεται ασήμαντο, αλλά είναι ζωτικής σημασίας όσον αφορά τον καθορισμό του τρόπου με τον οποίο θέλετε να σας βλέπει ο κόσμος. Συνήθως θέτουμε στους πελάτες μας την ίδια ερώτηση που έχει πει ο ιδρυτής της Amazon Jeff Bezos σχετικά με μια επωνυμία: Τι θέλετε να λένε οι άνθρωποι για εσάς όταν δεν είστε στο δωμάτιο;

Ταυτόχρονα, πρέπει επίσης να καταλάβετε τι θέλει και χρειάζεται ο πελάτης σας. Το μήνυμα που μοιράζεστε στο διαδίκτυο πρέπει να είναι συνεπές με την επιχείρησή σας και κατάλληλο για τον πελάτη-στόχο σας. Κατ ‘αρχάς, πρέπει να καταλάβετε ποιος είναι ο πελάτης-στόχος σας, πού συχνάζουν και πώς θέλουν να επικοινωνήσουν μαζί σας.

Κατανοητό και πολύ ενδιαφέρον! Τι ακολουθεί;

Όταν έχετε καθορίσει πώς θέλετε να γίνει αντιληπτή η ταυτότητα της επιχείρησης σας, είναι σαν να έχετε δώσει μια υπόσχεση στους πελάτες σας. Τώρα, όλο το υλικό μάρκετινγκ σας – από τα χρώματα του λογότυπου σας έως το περιεχόμενο του ιστότοπού σας – πρέπει να αναπτυχθεί ως συντήρηση αυτής της υπόσχεσης. Αυτά που δημοσιεύετε στο Facebook, Instagram ή στο LinkedIn πρέπει να συνάδουν με αυτό το μήνυμα. Σε αυτό το στάδιο η επωνυμία σας γίνεται το κέντρο για τις διαφημιστικές σας καμπάνιες. Επιπλέον, οι διαφημίσεις σας θα είναι ακόμη πιο αποτελεσματικές, καθώς θα έχετε ένα σαφές μήνυμα που θα μεταδίδετε.

Εντάξει, οπότε ορίζουμε πρώτα το μήνυμά που θέλουμε να περάσουμε και στη συνέχεια, δημιουργούμε μια στρατηγική μάρκετινγκ για να επικοινωνήσουμε αυτό το μήνυμα. Τι συμβαίνει μετά;

Το κλειδί εδώ είναι να αναπτυχθεί η εμπιστοσύνη. Οι πελάτες σας δεν πρέπει πλέον να βλέπουν την επωνυμία σας ως υπόσχεση αλλά ως πραγματικότητα. Ο μόνος τρόπος για να γίνει αυτό είναι να είστε συνεπής. Η συνέπεια είναι συχνά το πιο δύσκολο μέρος, αλλά αυτό που δίνει τις μεγαλύτερες ανταμοιβές. Με την πάροδο του χρόνου, μια καλά διαχειριζόμενη επωνυμία σταματά να γίνεται υπόσχεση της εταιρείας και γίνεται όλο και περισσότερο προσδοκία των πελατών. Με άλλα λόγια, η επικοινωνία της επωνυμίας δεν έχει ιδιαίτερο νόημα εάν η επιχείρηση δεν κινείται σύμφωνα με την υπόσχεσή της.

Αυτό είναι η βάση. Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα, επικοινωνήστε μαζί μας!

Followed

By continuing to use this website, you agree to our cookies policy. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close